مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 21:552020-11-08حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 18 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در مبارزه با مواد مخدر توفیقی حاصل نخواهد شد، اظهار داشت: در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر باید تمام ظرفیت های اجتماعی با حساسیت جدی به کارگیری شود تا این پدیده شوم مهار شود.

 وی افزود: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان از ابتدای سال تا کنون بیش از 262 کیلو گرم مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

185 مسکن مددجویان در هلیلان ایلام احداث شد  عزیزمراد غلامی مدیر کمیته امداد هلیلان گفت: از سال 96 تاکنون 185 واحد مسکن برای مددجویان تحت پوشش این نهاد با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مسکن و خیرین در این شهرستان تازه تاسیس احداث شده است.

وی افزود: سه واحد مسکونی در نیمه اول امسال نیز برای تامین نیاز مسکن مددجویان شهرستان هلیلان تکمیل و به مددجویان واگذار شده و 12 مورد دیگر در حال احداث است.

آغاز برداشت محصول چای ترش از مزرعه تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ایلام مریم مومنی مدیر مرکز گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان گفت: امسال بیش از یک ونیم هکتار به کشت این محصول در شهرستان دهلران اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام